Friday 6 May 2011

Eh, Mustab ade blog?

 Dengan segala hormatnya saya mengisytiharkan pembukaan blog saya.





hehe. tepuk la sikit.

mesti ade sesetengah pihak yg ckp macam ni bile tau aku ade blog:
eh, asal tetibe mustab ni nak buat blog?. demam ke ape. dulu cakap x nak buat.

suke hati aku la. haha. selama ni aku tengok orang lain buat blog tapi
aku x terasa pulak nak buat blog sendiri. lepas tengok si nini tuh (cik ain farhani) buat blog tiba-tiba semacam
ada aura yg menarik aku untuk buat benda alah ni. apa-apa pon saya berterima kasih kepada beliau.

sebagai post pertama sebenarnya jari-jemari saya masih kaku untuk mengetaip apa-apa. saya masih noob dalam dunia blogging ini. jadi kalau blog saya huduh sangat sampai buat korang taleh tido malam. saya minta maaf banyak2 ok?.hehe.

p/s: aku baru tau melodi dah tuka pengacara. haha :p

No comments: