Wednesday 18 May 2011

They're Eeeevil. Fuckin' Eeeevil. (Part 2)

Pruttt..(nape bukan burpp? yaaa!! karna ada rahsia disebalik itu) Alhamdulillah..saya baru balik dari makan pizza hut. Hari ni kalendar menujukkan 'wednesday'. Jadi saya dapat makan pizza super supreme dengan harga diskaun 50%. Tapi still x dapat kalahkan domino yang murah dan berkeju melimpah ruah. haha. Bagi gue manusia yang tak suka pizza dah kehilangan separuh daripada kehidupannya. Tapi bagi mereka ni ada makanan lain yang lebih enak dan nikmat daripada pizza. Apakah 'makanan' itu?

Albert Fish
Albert Fish keluar dari rahim ibunya yang malang di Washington D.C. pada 19 Mei 1870. Beliau merupakan salah seorang daripada pembunuh siri yang terkenal di AS. Masyarakat lebih mengenalinya dengan nama 'The Gray Man', 'The Warewolf of Wysteria', 'The Brooklyn Vampire' dan 'Boogeyman'. Manusia berhati dajjal ni bukan sahaja membunuh, malah beliau adalah seorang pedophile dan cannibal. yang paling taleh bla orang tua berjanggut tajam ni akan berasa bangga dan puas apabila melakukan pembunuhan. Beliau telah membunuh ramai orang dan yang membuatkan beliau tertangkap ialah kes culik,bunuh dan makan seorang kanak2 perempuan malang berusia 10 tahun bernama Grace Budd. 6 tahun selepas Grace hilang, beliau menghantar surat kepada keluarga kanak2 itu menceritakan tentang "kepuasan" beliau membunuh dan menjamah mayat Grace. Surat tu menolong polis untuk mengesan kat mana si jahanam ni menyorok dan akhirnya beliau mati diatas kerusi letrik pada 16 Jan 1934. Isi surat beliau original (lengkap dengan misspellings dan grammatical errors) yang menyakitkan hati dan rasa macam nak korek biji mata dia apabila baca ada kat sini.


Issei Sagawa
Sagawa seorang pelajar dari Jepun yang graduate degree dalam bidang English Literature di Paris. Pada 11 Jun 1981, beliau telah mengajak seorang classmate beliau yang cun melecun, Renée Hartevelt datang kerumah beliau untuk dinner sambil2 berbincang pasal literature. Tetapi apabila Renée jejak je kaki kat rumah Issei, beliau terus tembak wanita malang tu kat leher dengan senapang gajah beliau. apabila diinterview, setan sepet ni mengaku beliau membunuh Renée hanya untuk menjamah dagingnya. Tapi kenapa Renée? ini kerena baginya Renée ialah seorang yang cantik dan sihat, iaitu ciri2 yang Issei x ada. Beliau mengaku bahawa dirinya lemah, pendek dan x hensem. jadi untuk mendapatkan kehensemannya itu, beliau mesti makan daging seseorang yang cantik. Aku pon tatau la dari buku mane die dapat petua kecantikan tu. Beliau start dengan makan kaki wanita tu selepas menjalinkan hubungan intim dengan mayatnya. shit. Selepas 2 hari, beliau memakan bahagian badan wanita tu yang lain. Bagi si pendek ni daging wanita tu sangat lembut dan x berbau macam tuna. Dah, aku x de selera nak makan tuna dah lepas nih. Pada suatu malam yang hening, Issei nak buang mayat Renée ke dalam tasik, tetapi kantoi pulak ngan polis French. The worst part, maybe the worst example of injustice in the legal history ialah beliau dibebaskan dari institut sakit mental disebabkan oleh paperwork error. Sekarang beliau sedang hidup sebagai rakyat bebas dijepun. sangat sangat sangat damn bukan?
Dibawah adalah gambar2 mangsa milik Issei Sagawa. (kalau anda lemah semangat jangan tengok)










Baca kisah kanibal2 yang extreme ni membuatkan kepala aku migrain. Lakhanat betul setan2 ni!

p/s: Pembaca dinasihatkan untuk TIDAK SESEKALI meniru perangai haram jadah mereka.

5 comments:

Reen Rostarizam said...

BAPAK COOLLL!!!
i love serial killer punya storyy!
kadang kadang mereka mmg berstrategi tapi sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga...cuma pembunuh texas chain massacre ke pemenda tah yg tak dijumpai sehingga sekrg =.=ll

Mustab said...

ed gein kn?. nnt aku tulis psl die plak. tu mmg psycho habes.

Mustab said...

tp ed gein dah mati dah

Rawkzell said...

Owh damn . haram J . how come leh lepas . so scary . t die bunuh orang lain cane .haish .

Mustab said...

tu la..leh lak die lepas mcm tu je...org jpun pon x de protes pape sbb renee tu org belanda..bukan org jepun..jepun mmg ramai org psycho..